Right by my side

For ju som sagt till pappa i fredags efter stallet och sov där. Igår tog jag och Kim det bara lugnt där, såg tv och var ute en sväng till hästarna. När jag kom hem till mamma så åt jag bara middag och for iväg till Sandis, fixade alla sysslor och tog in honom. Han var helt stressad när han kom in och såg ut att behöva ett ridpass men hann verkligen inte börja rida igår kväll..gick med han en bit efter ena ridslingan men hjälpte inte så mkt ;) Nå han lugnade sig säkert sen under natten. På vägen hem hämtade jag upp kim med moppen så for vi till mig och la oss i soffan och såg Sagna om konungens återkomst, mys som fan! 
 
Kim for för typ en timme sen så nu har jag städat lite, ska äta lunch och sen blir det stallet och rida Sandis. Får se om han får gå ute i natt eller inte det beror på hur vädret är ikväll. Ska fixa alla sysslor ifall att han ska in så jag bara kan åka och ta in han senare ifall att ;) 
 

To infinity and beyond with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0