Ridin'

Eftersom det var så fint väder idag så red jag och Sandis ut en sväng i skogen. Hittade en ny väg som vi red efter, den var inte så lång men vi fick oss ändå en lagom tur. Sandis var jätte duktig och mjuk fast att jag inte krävde så mkt egentligen. Han var inte lika stressad i stallet, hade ett extra grimskaft (förut det han satt fast i) att rycka till lite i då han började gå omkring och fara så han stod fort stilla! Pojken var lite svettig efter turen i skogen så svampade av honom lite..när jag sedan ledde honom ut i hagen så mitt i allt försvann min häst ner på marken och började rulla sig haha nog är han ju söt min pålle :D 
 
Ikväll har min fina varit här, vi har sett nya Awkward avsnittet och sen sett klart Sagan om konungens återkomst och bara myst på. Nu ska jag se lite degrassi och sen sova, har skola från 09.50-13.40 imorgon och får väl se vad som händer senare under dagen. Ska iaf till stallet och rida :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0