Världens bästa häst!

Blev ett pass i ridhuset för mig och Sandis idag, gick super :) Tränade på lite allt möjligt och kan verkligen säga att han ansträngde sig och jobbade på bra! Blev ganska mkt galopp också och den blir ju bara finare och finare, däremot blir han lite pigg och tror att man ska fatta galopp efter varje kortsida typ haha! ;) 
 
Från och med idag har jag också sagt upp min stallplats på krf eftersom allt blir så mkt stressigare än när jag hade på lösdrift. Tror däremot att Sandis kommer sakna sina nya kompisar och att få sova inne om nätterna, men han vänjer om sig snabbt. Flyttar tillbaka han till pappa i slutet av november så blir ännu ett tag på ridskolan, får även se hur jag gör med ridlektionerna eftersom allt tar ju sin tid och har ju faktiskt 4 till hästar förutom sandis att rida hos pappa. 
 
kvällen har spenderats med mitt hjärta, vi har bara svamla på som vi alltid gör!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0