Måndag igen då..

Sitter på matte C och försöker komma mig igenom andragradsfunktioner. Hörlurarna och mobilen räddar mig så att det inte är så tråkigt.

Helgen har varit bra, väldigt bra! I fredags for ju jag, Kim och Bonnie till pappa och sov där en natt. Vi gick ut säkert 10 ggr den kvällen med henne eftersom hon inte är riktigt rumsren ännu men under helgen har hon blivit bättre på det :D på lördagen vaknade vi 6 och var ut med henne. Hjälpte pappa med ved gjorde vi också och så hann jag och pappa jobba lite med Elvis och jag satt upp för tredje gången. Dock så var han väldigt spänd och kändes som om han skulle explodera i vilken sekund som helst så vi höll inte på länge. Borstade bara Chocken och mös lite med honom. På kvällen for jag och red Sandis en sväng barbacka och det gick bra, jobbade med samma saker som sist jag red barbacka. Sen kom Kim och sov hos mig.

Igår for jag och Kim tidigt till stallet och gjorde klart alla sysslor. For sen till honom och var där till 3 elr nå typ och myste på med Bonnie och Baloo. For sen till mormor och sov över. Sofia åkte och tog in Sandis åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0