Klumpig häst

När jag var och red igår så råkade Sandis snubbla/trampa på sina boots mitt när vi körde galopparbete..höll på att bli världens kullerbytta för oss men han kom upp igen i sista stunden som tur var!

Annars var passet jätte roligt och härligt. Började med 8-volter, framdelsvändningar och öka & minska volten för att mjuka upp honom. Sedan körde jag galopp-trav-galopp-trav ett tag och i slutet av passet var han så där super mjuk i mun och sidor och jobbade bra med rygg och bakdel så det förgyllde verkligen min dag :'D

For sen med Kim och fyllde i våra tatueringar, gjorde lika ont denna gång men var ju bara några streck som skulle fyllas i nu så. Planerar dessutom min nästa tattoo redan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0