Höstlov!

Har nu vaknat och sett nyaste Vampire Diaries avsnittet, usch så bra det var kan knappt vänta tills nästa vecka :D Nu ska jag snart gå och äta frukost och sen ta och kolla på lite plugg innan jag gör mig i ordning för skolan, värt med en lektion. Efter skolan blir det stallet för att rida Sandis, tror vi rider ut en sväng. Sen ska jag spendera kvällen med mitt hjärta, vi ska även fara med nå folk till boden kring 9 för att gå in i ett sanatorium (har bl.a. varit ett mentalsjukhus förut) kommer ju pissa ner mig seriöst, kommer bara tänka på filmen Wrong Turn 4 haha!
 
Imorgon blir det happis för att inhandla lite grejor för nästa helg då det är halloween! ;) 
 
Haha gammal bild på mig och Julia i Rovaniemi (tomtelandet) ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0