Rest of my life

Kort dag på skolan, slutade typ 11 så åt då bara lunch och stack sen hem. Var hemma ett tag och for sen vidare till stallet  för att rida Sandis ett tag i ridhuset. Blev en timmes pass och kände direkt jag satt mig på honom att det skulle bli ett bra pass. Han gick jätte fint både i trav och galopp och var trevlig i munnen den mesta tiden så är sjukt nöjd med min pålle idag :) Tömde sen nästan hela boxen på spån och satte nytt åt honom och gav han middag, var väldigt uppskattat tror jag haha ;) Sen har han blivit borstad ordentligt och så har jag gjort höpåsar, foderhinkar och allt annat som jag alltid gör. 
 
Nu ska jag plugga, rita och ta det lugnt resten av kvällen :) 
 
Lilla gumman<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0