I only miss you when I'm breathing

Haft kort skoldag idag, gick till halv 10 och sen väntade jag till 12 när Kim slutade och for hem till honom. Så myste på hos hjärtat och lilla Freja tills 4 då mamma kom och körde mig till krf. Hade skolridning och fick rida finaste Mitzy :D Är så kul att rida henne för hon är absolut inte lätt eftersom hon är gammal och stel och behöver någon som kan lossa henne ordentligt. Hon blev grymt fin vissa stunder i alla gångarter! Fick dessutom lära mig hör man gör öppna också så var en jätte rolig och lärorik lektion :D 
 
Nu har jag beställt min studentmössa och ska lägga mig och se Jersey Shore och sen sova så man orkar med nationella prov och därefter fara till luleå med kim och hans familj. Natti på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0