Hide And Seek

Allt gick bra på fredag kvällen med Sandis och han och Chocken fick sova inne så gav dom middag inne, nattade dom och gav dom lite morgon foder innan jag släppte Chocken i hagen med dom andra och Sandis fick stå på ridbanan ett tag tills pappa hade tid att vara med vid insläppet. Kan ju säga att det var rätt odramatiskt och dom kände väl igen varandra men Sandis blåste allt upp sig och sprang på som värsta araben, sjukt snygg var han iaf ;) Hade tänkt motionera någon av hästarna men är så förbannat halt, Chocken hade tappat båda framskorna (-.-') och Sandis hade levt rövare på både ridbanan och i hagen så han fick stå också. Nu får han en vilovecka så åker jag dit till helgen :) resten av helgen har jag pluggat och varit med kim och hans familj, sjukt kul och mysigt har vi alla haft det som vanligt. Trivs otroligt bra hos dom och lilla Freja är så rolig och är världens sötaste lilla flicka! Jag och Kim har kommit på världens bästa julklapp till henne! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0