My love for you is like a mirror, You can break it into a million pieces but when you look close you're still in it♥

Nationella idag gick väl rätt bra, får nog G iaf får man hoppas. Hade sen hål i typ 2 timmar elr nå men passa på att vara ute och svamla lite med Kim och Simon då :) Hade sen redovisning i historian, vilket gick rätt bra fast att jag blir så nervös haha! ;) Slutade 2 så for då hem direkt och for sen med vespan till ridskolan kring 4. Hade skolridning och jag hade Tatar, gick super idag så är riktigt nöjd! Var klar där halv 7 så for då och hämtade upp Linda och så for vi och svamla på hemma hos mig, har snackat om allt möjligt osv :) Har nu varit för ett tag sen och skjutsat hem henne igen och sen ätit. Tänkte nu se lite TVD och sen sova. Har ingen skola imorgon, något skönt! Blir att jag och Sofia ska fara kring 2 elr nå till pappa med vespan. Blir update därifrån!

lkasvsv
Min sötpojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0