Du är den kärlek som är svår att få tag på♥

Dagen började med att jag fick kliva upp och fara direkt till sjukhuset för att göra den där gastroskopi saken. Var allt annat än roligt usch fyfan.. Sen så for jag hem och fick vänta ytterligare 2 timmar innan jag fick äta nå. Mitt socker har varit lite svängigt idag pga detta så stannade hemma från skolan och har inte varit och rida heller. Har pluggat lite förut och sen legat och sett tv hela dagen tills nyss då jag tog tag i spanskan och läste klart boken och gjorde alla frågor :) Nu blir det bara se film och sova tidigt sen för har nationella i engelska imorgon, far dessutom till pappa imorgon!<3
slfkmlaf
Water Snake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0