Dagen

Började med att fara och ta prover på sjukhuset och for sen vidare mot skolan. Sista lektionen var inställd så slutade 13.30 istället för halv 4, rätt okey va? ;) For då ner på stan med mamma och handlade, solade och for sen och hämtade Micke. Sen låg jag bara hemma och såg film ett tag och for sen och klippte mig. Är riktigt nöjd med hårfärgen fast det är något ovant! Lär ju synas iaf haha.. Sen har jag sett film igen, åh skräll, men har riktigt ont i nacken och min handled har blivit så där sär igen -.- Blir att vara ledig från skolan imorgon eftersom jag ska klockan 8 och få en slang nerkörd i halsen och magen, super mys va?! och kommer få ta insulinet lite fel då så kan va lite knas i någon timma.
Nå nu ska jag gå upp en sväng och sen lägga mig och se film igen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Ida

har också fått en slang körd genom näsan åde xD en sån där slang med en kamera längst ut så dom kan se hur man sväljer, hur det ser ut på insidan gommen å allt möjligt skit :p

2012-05-03 @ 20:31:46
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0