And if love is made of glass, Can we pick up the pieces?

Trots det dåliga vädret har jag varit ut med 2 hästar idag, först Sandis och sen Chocken. Mattias, pappas kompis, har varit här idag så pappa tog med sig honom och for ut och körde med Water Snake så jag och Sandis följde med! :) Red barbacka med voltigegjorden igen och trots att Sandis var pigg idag så gick det bra. Red mkt skänkelvikningar och jobbade honom i mer samlad form så gick allt bra! Han biffade upp sig i en riktigt hög form några gången, så nog kan travare allt! ;) Gjorde bara 2 korta galopper med honom idag med honom och han skötte sig jätte bra.
Sen har vi varit ute och övningskört lite bil och bara svamla på. Har nyss kommit in från att ha varit ute med Chocken. Blev så taggad sist jag red honom, att satsa på riktigt med honom nu för han är så fin när man väl får till det! Han var lika underbar idag som sist, om inte mer, och jobbade i lite högre form i ett bra tempo. Galoppen jobbar vi på ännu men det går framåt, bara vi börjar förstå varandra lite bättre så kommer den bli mkt starkare :)
Nu ska jag bara se film resten av kvällen och mysa på med Maggis!<3
sööt
Jesse vet hur man är söt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0