Söndagen

Hej, sitter i soffan hos pappa men ska väl snart gå upp till mitt rum och sitta där ist! tänkte se film elr nå och sen sova tidigt. Var iaf kul att träffa min syster idag, hon verka gilla mig iaf så hoppas nu vi kommer kunna börja ses :)
Var där i ca 3 timmar och sen for jag och handlade med faster fort innan jag for hem fort och packade och sen vidare till pappa :)
Red ut en liten sväng barbacka med Sandis och hade chocken i lina, fast släppte han på hemvägen. Sandis var fin första delen av turen, kändes jätte fin i mun och allt fast jag hade hackamore. sen blev han hård och tung när jag bad om galopp, han börja bocka och ville inte riktigt komma igång. backade han så att han skulle släppa efter och det gjorde det lite i slutet men han var jätte orolig och stressad i slutet. Sen även i stallet var han helt orolig och trampade omkring :/ ska kolla igenom han ordentligt imorgon så att det inte är något fel..
Chocken tyckte däremot att det var roligt att få komma ut, han galopperade på fram och tillbaka efter vägen ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0