She will be loved

Sitter nu och väntar på att faster ska komma och hämta mig! Kommer bli jätte roligt att få träffa min syster äntligen men är ändå sjukt nervös. Hon känner ju inte mig, men det kommer nog gå bra ändå :) Blir väl där ett tag och sen far jag till pappa. Ska försöka hinna rida båda varmbloden, tror jag ska sätta fram några bommar och träna på gården lite, ett lätt pass bara.
Så här tänkte jag att ridschemat skulle se ut i veckan för mig och hästarna:

Måndag
Sandis: bommar, lätt hoppning
Chocken: arbete på banan och hoppning
Jesse: lätt pass på banan
Tisdag
Sandis: Uteritt
Chocken: Uteritt
Jesse: bommar
Onsdag
Sandis: uteritt/pass på banan
Chocken: hoppning och bommar
Jesse: uteritt
Torsdag
ALLA VILAR
Fredag
Sandis: uteritt
Chocken: uteritt
Jesse: pass på banan
Lördag
Sandis: tävling?/uteritt
Chocken: tävling?/uteritt
Jesse: uteritt
Söndag
Sandis: kort uteritt
Chocken: följer med i grimskaft när jag rider sandis
Jesse: uteritt med endast skritt
Sen så kommer jag säkert ändra hit och dit men ungefär så här tänkte jag att veckan skulle se ut ;) Får se om det ens blir nån tävling på lördag och om det blir, får jag se vilken häst jag har med mig men tror det blir Chocken.. ahja vi ser! :D
nkjbikk


Kommentarer
Postat av: Ryttarskvaller

Vi har fått chansen att intervjua nicholai Hollesen



Där ni får ställa frågor! :D Skicka gärna en eller några frågor i detta inlägget:



http://ryttarskvaaller.blogg.se/2012/march/intervju.html#comment



//Ryttarskvaaller

2012-03-04 @ 13:10:23
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0