Pirates of the caribbean

Jaa som rubriken lyder så sitter jag just nu och ser film med trevligt sällskap :) varit nyss ute med varmbloden, jag red Sandis och dom andra åkte släde med Chocken! Gick jätte bra och Sandis var super fin idag också :D

Kim for då hem just innan vi for ut med hästarna. Haft en super bra dag med honom, vi vaknade kring 10 och for senare ut en kort sväng med skoter. Hann ju fastna också mitt ute i skogen såå var ju lyckat. Vi åkte då 3 st tillbaka på den andra skotern och hämtade pappa, Kim åkte då bakom pappa och jag tvingades åka på en madrass bakom skotern, blev ju inte alls blöt och fick fullt med snö i ansiktet nejnej! ;)

Nå nu blir det att umgås med folket här och se melodifestivalen ikv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0