Live your life!

Ligger nu och ska sova, fick dessutom sällskap av katten hehe! Kom hem för ett litet tag sen, for ut med Sofia, Jesper och Ted vid 6-7 nån gång? For först fort förbi till Ted en sväng och sen vidare till risön, till Jesper. Sjukt länge sen jag var där, kul att träffa Faster igen iaf fast ska träffa henne imorgon också då vi ska till min syster :)
Vi såg iaf film, pratade om allt möjligt, spelade rappakalja tror jag det heter? Och hade sjukt kul som vanligt såklart!

Ahja bäst att gå och sova, blir hämtad 12 av faster imorgon och far då till syster. Blir väl där ett tag och sen hem och packa innan jag ska till pappa. Blir att rida Sandis och Chocken imorgon också :D


Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Supersöt header! Jag har precis lagt upp en bild när jag rider b-ponny, tycker du jag ser stor ut? :)

2012-03-04 @ 11:36:52
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0