I'm gonna live my life no matter what we party tonight

Hej ligger i sängen nu och lyssnar musik och jobbar med historia hemprovet! :) Får se hur mkt jag orkar göra för är rätt trött så tänkte se VD om en stund ist ;)
Ridningen gick rätt bra, vi red ut en sväng och jag fick rida Amie. Haha herre vad pigg hon var, drog på jätte mkt i början och när dom andra travade så galopperade hon riktigt samlat, nästan på stället och ville bara sticka iväg. skuttade omkring lite upp i luften också och ville komma ikapp men gick ändå bra! ;) Sen på slutet så travade hon och drog inte på utan lyssnade mkt bättre och sökte sig neråt lite mer. I skritten på väg tillbaka så gick hon lågt med huvudet och sträckte ut ryggmusklerna ordentligt. Sen så såg vi 3 st rådjur, något söta dom var! :D

Nästa vecka ska vi inte ha nån lektion på torsdag utan vi ska istället vara med på hopptävlingen som är på ridskolan nästa lördag! Ska hoppa en clearround 50-60 cm med Chocken elr Sandis. Vet inte om jag vågar med Sandis..men Chocken har inte heller hoppat på länge och med båda skulle vi i så fall satsa på att travhoppa. Ska träna nu till veckan med dom och så bestämmer jag mig på måndag vem jag ska ha ;) Sandis kommer va något taggad och vild tror jag men Chocken kommer typ va skit klumpig säkert haha. Nå får se hur det blir, ser det ändå bara som en träningstävling ju och är ju inte så viktigt med tävlingar för mig :)
2010
tävling
Från när jag och Sandis tävlade i en clearround 2010
Haha herre vilka knoppar jag och jenny gjort då på han, ser ju lite snea ut bara! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0