Don’t change yourself just to make someone love you

Sitter inne och ser tv just nu, har varit ute typ hela dagen. Pappa hämtade mig och Micke kring halv 10 så när jag kom hem gick jag direkt ut till Sandis. Fortsatte från där vi slutade sist, alltså tömkörning ;) tänkte att det gick så bra sist och han har ju vilat i några dagar nu så körde ett lätt pass. Han var sjukt fin och jobbade i jätte fin form i både skritt och trav! Satte en ut en bom också som han skulle trava över när han sprang på en volt :) körde lite galopp i vänster varv, var lite halkigt och han orkade inte riktigt hålla ihop sig så körde bara lite innan vi fortsatte med lite mer trav och så gav jag mig sen.

Sprang sen bara in och åt en snabbis innan jag for ut och åkte skoter med pappa och Micke. Vi for en sväng till kypas, orkade inte köra nå så åkte bakom pappa hela tiden ;)

Men nu ska jag ut och rida Chocken en sväng, skriver ett inlägg senare om hur det gick! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0