DAG 3 - 8 saker som kan få en kille att vinna ditt hjärta

1. Han ska inte vara för lång, bara lite längre än mig
2. Super snyggt när killar har mörkt hår och ljusa ögon så han ska gärna ha det! ;)
3. Han ska vara stolt över att vi är tillsammans och kunna visa det bland folk
4. Han ska vara snäll, gullig och omtänksam men ändå lite "bad boy"
5. Han ska kunna umgås med mina kompisar för vill inte bli nån toffel som bara är med min kille ;)
6. Han ska vilja hitta på saker med mig och ta sig tid att umgås
7. Han ska vara seriös och kunna se en framtid ihop med mig
8. Är ju super viktigt också att han förstår det här med att hästarna tar mkt tid och är viktiga för mig :)

nsjkfn
Har ju hittat min perfekta man som stämmer in på allt så har ju lyckats rätt bra med den biten ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0