DAG 1 - 10 saker du vill säga till 10 olika människor just nu.

Jenny Kieri - Du har varit min vän sen vi föddes, vi har alltid sjukt kul när vi umgås och jag älskar dig!

Linda Bohman Sjöberg - Fast att vi inte har känt varandra så länge så betyder du sjukt mkt och du ställer ALLTID upp för mig. Älskar dig hjärtat!

Sofia Nordlund - Hörru knasfia, vi har varit kompisar sen förskolan, du bryr dig sjukt mkt om alla och trots att vi bråkat lite då och då så löser det alltid sig älskade propp!

Kim Andersson - Du fick mig riktigt att inse att kärlek vid första ögonkastet verkligen finns! Du betyder sjukt mkt och jag älskar dig verkligen med hela mitt hjärta!

Ida Nyström - Trots att du nu bor långt bort och att vi inte har så mkt kontakt så betyder det inte att jag inte bryr mig, skulle gärna vilja ha tillbaka den sjukt bra kontakten vi hade innan du flyttade. Då det var du och jag mot världen, you know?

Jesper Blombäck - Senaste året har vi börjat umgås mkt på fritiden, du får mig alltid att skratta och du bryr dig verkligen om att jag mår och har det bra, tack för att du bryr dig kusin!

Sandra Sundqvist - vi har alltid gått i samma klass fram till gymnasiet och det var där vi tappade lite kontakt, vill gärna umgås lite oftare och så! Du har alltid varit min vän och ställt upp för mig om jag behövt det, tack!

Mikael Nyström - Trots att du kan vara sååå jobbig ibland och jag är säkert lika jobbig mot dig men vi är ju ändå syskon!

Livia - Lillasyster, känner dig inte ens men vi har iaf börjat få kontakt nu och fått börja träffa dig, vill kunna finnas där för dig alltid som systras ska och hoppas jag får chansen!

Nathalie Öström - Du är ju min "extra syster" och fast att det inte är så ofta vi ses så betyder du ju självklart för mig! Är sjukt kul att kommer med till Teneriffa med oss, få lite tid att umgås och så då!

Finns många fler, är ingen ordning elr så!

Kommentarer
Postat av: "knasfia"

Älskar dig oxå <3

2012-03-24 @ 20:52:41
URL: http://sofiiia94.devote.se
Postat av: Kungen

tackar :)/kungeN

2012-03-24 @ 22:40:32
Postat av: jenny

jag älskar dig också min kära syster!! <3

2012-03-26 @ 17:34:01
URL: http://frusenblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0