Awesome kväll!

Äntligen hemma hos mamma efter en härlig kväll med massa olika personer. For kring halv 5 med Kim till Simon och så kom Tony dit också. Där spela vi typ massa olika roliga spel på datorn, musik osv. Var hemma här kring 10 för pappa Kunde inte hämta senare.
Då jag kom hem var Jesper, Ted och en annan Tony här så då for vi 4 direkt ut med bilen. For och hälsade på min kusin Ida snabbt eftersom hon är här i Kalix över helgen, var roligt att få träffa henne igen :D var typ ett halvår sen sist? Sen så for vi och hämtade upp Sofia och Ylwa så for vi till Jesper där vi spelat Wii och svamlat på som vanligt.

Nu ska jag se lite film sen sova, imorgon blir det stan med Sofia för är nån vinterdag typ och så skulle nog Kim komma och så kanske jag skulle vara med Linda! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul :)

2012-03-03 @ 09:34:34
URL: http://lidoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0