12/6

Är just nu på sjukhuset och ska ta blodprov, vet inte hur många gånger jag gjort det senaste månaderna haha! Sen
Vid 10 åker jag, Linda, Faster och Melissa upp till lomben och ska rida! ;) blir däremot så att jag får låna ut Sandis och får rida Water Snake ist..ahja går väl bra ändå fast att jag velat rida min snygging själv :)

Igår var jag med Sofia hela dagen, vi var på stan ett tag med Kim och den efter middagen for vi till henne och var ett tag sen gick vi vidare till Linda och var med henne och Fanny. Åh inte svamla vi på lite där heller åh herre ;)

Ahja hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Varför måste du ta så många blodprov? :(

2012-06-12 @ 16:15:36
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv;

Jaha, uh vad jobbigt.... Hjälper inte det om du käkar massa järn eller är det bara så?

2012-06-12 @ 19:42:46
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0