Ridit min finaste!♥

Varit och ridit på Sandis nu, gick rätt bra fast han var lite knasig. Redan när jag tog in han var han orolig och ville inte stå stilla i boxen, vet inte vrf? ;o Vet ju hur jag ska göra för att få han att stå stilla så efter ett tag stod han stilla men var inte direkt avslappnad och tittade sig omkring hela tiden. När vi red var han bara allmänt pigg och lite tittig men inte osäker som han kan bli ibland, vilket var rätt skönt :) Red till klätterbacken och for upp och ner 1 gång och red sen hem igen. Fast han var sjöblöt i svett när vi kom hem, för att han stressade, så fortsatte han stressa i stallet och gick runt runt ;s tog in chocken så nu står dom där och har fått lite hö så hoppas han slutat va orolig nu!  Ska bara äta och sen ut och rida Chocken en liten sväng, orkar inte rida Jesse också idag tror jag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0