One More Night

Blev att tvinga upp sig klocka 10 imorse och gå ut och hjälpa till med huset, kuuuul.. Sen ikväll har jag varit med fina K! Såg The Grudge 2 och sen pratat och jyra på som vanligt :) Har även fått se senaste avsnittet av mitt älskade Teen Wolf idag, det är så sjukt bra! 
 
Nu ska jag lägga mig och se lite Miami Ink, märks det att jag är sugen på en tatuering?!  Längtar nå sjukt till hösten och vet nog ungefär vad och var jag vill ha! Säger inte så mkt mer om det men tatueringen kommer symbolisera mina närmaste vänner, känns rätt att göra något som kanske kommer betyda lika mkt för dom som för mig själv :) 
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Love u !! <333

Svar: <3
vickypicky.blogg.se

2012-07-04 @ 02:45:57
URL: http://Sofiiia94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0