It's okay to say you've got a weak spot

Under gårdagen var det blandade känslor, både bra och dåliga. Gick bra att träffa min syster och hon gillade sina presenter. Var sen till Kim som behövde mig och var sen resten av kvällen med Linda och Fanny. Var då rätt slut i huvudet kanske, men det behövdes för min egen skull iaf. Ni är så bra båda två
 
Vaknat 7 idag, ska om ett tag kliva upp och börja packa för ska till pappa och vara 2 veckor. Från idag klockan 5 till onsdag samma tid är det läger hos oss för 5 barn/ungdomar som ska få rida lite och hitta på samma kul. Tråkigt att jag har gips och tar tabletter, mot värken, för gör väl att jag inte är i bästa formen och humöret men ska nog lösa  det här. Har ju mina hästar också så!  :)
 
Här här ni btw en länk till ny bloggen: http://tattooartkalix.blogg.se/
 
 
Du är så fin hjärtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0