Äntligen fått rida igen!

inte uppdaterat här på länge men med lägret och en massa annat har jag inte haft tid riktigt. Tagit bort gipset men har vilat handen några dagar efter det så igår fick jag rida igen på Sandis :D Han var verkligen jätte fin som vanligt och blev glad när vi skulle galoppera och börja bocka lite haha sötisen ;) Linda var med och red och så har hon sovit här i natt också, roligt värre har vi haft det! Hon for för nå  tag sen efter att vi varit ute och kört med Water Snake lite. Nu blir det att gå och duscha och sen kommer älskling hit, mysit värre ;) 
 
Finns en ny teckning som jag just gjort på min och kims blogg 
http://tattooartkalix.blogg.se/
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Har skrivit om vad jag tycker om utrustning & galopp på min blogg. Skulle vara jättesnällt om du kanske kunde kika in  & kommentera vad du tycker om det jag sa! Btw, superfin blogg du har! :)

/ Alva 

Svar: tack :)
vickypicky.blogg.se

2012-08-03 @ 10:32:19
URL: http://alvapyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0