Try not to bruise your knees when you come crawling back to me

Goddag sitter och dunkar lite musik just nu, kom hem för en liten stund sen från stan där jag varit och fikat med mamma,mormor och lillebror efter skolan! Har ingen aning vad jag ska göra just nu, elr kom just på att veckans degrassi avsnitt visas på repris nu så ska ta och kolla dom jag missat :) sen får jag se vad som händer, kanske skulle umgås med Linda iaf!
Imorgon ska vi till Haparanda, trevligt trevligt! ;) har ju pengar kvar på presentkortet till hööks så får se om jag handlar något eller om jag sparar dom, annars lär väl alltid lite kläder komma med mig hem ;)
nsfln

Kommentarer
Postat av: Elin

http://www.hippson.se/shop/hast/trans/amber-trans-2-i-1.htm

Här är länk till var du kan hitta dom där tjusiga sidepulltränsen ifrån inlägget :D

2012-01-13 @ 20:30:53
URL: http://kallblodsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0