Tagga helgen!! :D

fick perfekta planen inför helgen, då jag ska till hästarna. Ska hoppa med varmbloden, kanske även Jesse! :D Är evigheter sen jag hoppade med någon av hästarna ;o Hoppar sandis i princip aldrig nu för tiden pga hans ben.. men någon gång ska väl han få ha det riktigt roligt?! Hoppa är verkligen något han älskar, minns att jag i början knappt fick han att hoppa (han var rädd för att han kraschat i ett hinder hos en annan ägare) men senare så var han alltid sjukt taggad! Hoppat 1 gång 90 cm med honom, fett stolt jag var då haha men mest tränat låga höjder för att få flyt och kontroll :)
Ska ställa upp några små hinder på gården och hoppa efter att jag ridit lite dressyr har jag tänkt iaf :) Ska tvinga min bror att fota en massa när jag rider dom olika hästarna också eftersom han lovade det som en slags julklapp och behövs verkligen lite nya ridbilder ;)
Är hoppning på ridskolan också på torsdag så är taggad till det också, om jag får en häst jag trivs med dvs men gör det med dom mesta så troligt får jag det ju ;)
taggar lite mer med lite hoppbilder nu!
2000009
2009<3
löshoppning
2010
2010<3
taggad
löshopppning
snyggast!<3

Nu ska jag se klart paranormal activity 3 och sen sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0