SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Från: Du vet vem.. (:

fråga 1.
Hur många gånger i veckan rider du? mellan 1-4 dagar, om jag rider på helgen rider jag dessutom då 2-3 hästar/dag

fråga 2.
Vem e tuffare Tuff eller Maggan ;)? Måste säga Maggan eftersom att hon är mer social, vill leka mkt osv medans tuff bara sover i soffan ;)

fråga 3.
Tuff e tuff elr hur? Vad skulle Tuff heta om han inte var tuff? Klart han är tuff, speciellt när han blir rädd för sig själv när han fiser ;)


Från: L

Har du haft Sex? väntar till jag gifter mig! eller?;)
Hur många är FÖR många att ha sex med innan man blivit 20 enligt dig? Man ska göra det med någon man älskar, så beror väl på hur många man kan "älska" innan man är 20?;) fast om man är seriös så inte med så många enligt mig.
Har du gjort något snuskigt i en husvagn? nope har inte gjort nå jag anser snuskigt i en husvagn iaf ;)
Har du någonsin slagit stor tån? vem har inte?
Vem är den galnaste du känner? Haha Jenny.. hon är helt crazy ibland, men på ett väldigt bra sätt! Livet skulle va tråkigt utan henne och hennes random kommentarer!<3
Säger du TJABBA eller TJENNAREE ?... haha inget av dom?!?!?!

Vill verkligen ha seriösa svar. Om du vill ha seriösa svar så får du allt skriva ditt namn ;)


Från: Tjärvan

Vad e det besta du vet? Rida ut med härliga hästar och kompisar i fint väder!
Kebab med eller utan starksås? haha..med
Skulle du vilja bli vänn med mej du verkar snäll :) visst kom och lek med barbie nån dag? passar nog din ålder och mognad!


Från: Linda

Vad är DITT bästa hästminne? ;) När jag fick Sandis! :D sen så är ju ridlägret ett minne för livet!;)


Från: Josefin Strömberg

Vad är dina mål för dig och dina hästar i år? :) Bara ha kul och utvecklas tillsammans, att sandis ska kunna höger galopp ordentligt och kanske om vi lyckas med det ställa upp i en liten dressyrtävling! :)


Från: Sofia

Vilket är ditt bästa barndoms minne och varför? :D haha guuuuud va svårt, fan för dig fia.. men typ när jag hyrde min första sommarhäst! Var sjukt kul ju att få rida varje dag i en vecka och ta hand om den helt själv! finns måååånga fler minnen men det är en av dom bästa iaf!
Vad är det pinsammaste du gjort? ehh vet inte, har aldrig gjort nå RIKTIGT pinsamt tror jag? men typ när jag red helt fel dressyrprogram på min första tävling xD


Från: Din söötaste kusin Ida

saknar du mig ?:]<3 JAAA! jag saknar dig jätte mkt! :D<3



Sådär hoppas ni är nöjda nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Du borde veta vem.. ;D

Hah :D

Så det e Maggan man borde träffa om man vill träffa er hund då ;D?

2012-01-29 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0