skillnad?!

asså märkt så mkt skillnad på sandis nu sen jag köpte ny sadel :D den andra började ligga helt fel i slutet, gled fram och gav han inte nog med plats för att röra sig ordentligt men den här är så mkt bättre och skönare :D jag och sandis har inte haft ett dressyrpass på banan på väldigt länge nu, måste jag sätta igång med nu! Men har ju kört mkt dressyrjobb på uteritterna, alltså samlat och jobbad han mkt i alla gångarter sen också mkt skänkelvikning och ställning och böjning och nu börjar han bli jätte fin så dags för ett RIKTIGT dressyrpass nu tkr jag ;) Sen ska jag försöka boka ridhuset på ridskolan nån helg en timme så att vi kan komma dit och träna! :)
förra sadeln:
jag och sandis
nya sadeln:
blå outfit
förra var ju inte precis en dressyrsadel som den nya är heller vilket jag längtat efter i flera år ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Vad roligt att du tycker det, det tycker jag också! =D



Kram

2012-01-11 @ 20:33:07
URL: http://nelliestalkers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0