Rida ut!

Just vaknat och ska nu ner och äta frukost. Ska väl sen ut och se till att hästarna har mat, ska bära dit hö för deras höbal är helt slut. Senare ska jag och Jenny ut och rida på dom finaste i världen nämligen Sandis och Chocken!<3

Helt otroligt vad Sandis betyder mycket för mig! Var nere igår..så gick ut till honom i hagen och han bara stod där medan jag klappade och myste med honom. Bara att få va nära honom så en liten stund hjälper för jag vet att honom kan jag alltid lita på i alla stunder<3


Kommentarer
Postat av: Josefin Strömberg

Ta chansen att vinna en av marknadens nyaste utbud av ridhjälmar, lycka till! :) http://josefinstromberg.blogg.se/2012/january/januari-tavling.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0