kärleken är ett spel för dig

Tjaaa! Sitter hemma nu, jag och Sofia har kolla Hp och flammande bägaren, pratat om massa saker osv. åkte taxi hem från Fia..seriöst 200 kr bara på den biten?! -.-' Gladare blev jag iaf när jag möttes i dörren av en liten kisse som var desperat efter sällskap! Haha han är så go ibland lilla safir för att i nästa stund vara ett litet bus monster ;)

Nu ska jag äta något och ta mitt insulin. Ska se nyaste JS avsnittet också innan jag ska sova! Upp tidigt imorgon och åka iväg till min far och rida 2-3 hästar, beror om pappa motionerat hingstarna så att jag bara behöver rida Sandis och Chocken :) Ska pröva ny sakerna som pappa köpte också, ni får bilder!!
Ahja godnatt! glöm nu inte frågestunden heller...http://vickypicky.blogg.se/2012/january/da-kor-vi.html#comment
m safir
Dålig kvalla, cp bild osv men bjuder väl ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Fredriksson - PONNYSTYLED

Hej, vilken fin design du har, vad tycker du om min? :P allt bra idag? (:

2012-01-28 @ 12:56:00
URL: http://ponnystyled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0