I gotta have ya, like abracadabra.

Sitter just nu på mitt rum hos pappa, ska snart ut och ta av varmbloden sina täcken och mysa lite med dom! Har ridit Sandis, Chocken och Jesse idag. Sandis var jätte fin, tittig och nervös i början av ridturen men när vi vände hemmåt så då kunde han arbeta genom hela kroppen och var jätte fin.

Chocken var lite väl stark idag, red med tvådelat men hade även inspänningar på honom så att han skulle få jobba rätt. Haha han ökade hela tiden i traven och galoppen och var väldigt stel och hård i munnen. Så blev mkt jobb med att ställa, forma och runda, förhållninar, skänkelvikning osv så han släppte efter då och då iaf. Första galoppen vi tog var jätte fin och samlad som sist men sen så vare ju roligare att springa fort tyckte Chocken ;) Iaf nöjd med honom!
Jesse var väldigt knasig idag, asså ville absolut inte stå stilla så att jag kunde sitta upp. När jag väl då kommit upp så red vi ut på byn en sväng och red sen lite på ridbanan. Red han med hackamore, och han var väldigt hård att jobba med, sprang bara på och var allmänt jobbig -.-' men gav mig inte förrän jag fått han att släppa efter i höger sida och när han tillslut gjorde det en kortsida gav jag mig!
Har också hunnit boka biljetter till Takida som kommer hit i april, ska gå med Sofia, Ira och Linda och kanske det kommer nån mer är inte säker? Kommer iaf bli awesome! ;)
orange
Detta var det jag bad pappa köpa från Hööks, orange schabrak + lindor! ;) Hiss elr Diss?

grön outfit
Hihi söt outfit Chocken fick ha på sig idag ;)


SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN KOMMER IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: filippa ♥

Åh vad snyggt hööks outfiten var! Är så sjukt sugen på att köpa någon färg därifrån fast sparar pengar till Gbg horseshow... Ångest. Är allt bra med dig? kram

2012-01-28 @ 20:04:55
URL: http://jffs.blogg.se/
Postat av: Victoria

Absolut en stor hiss!

Fin blogg :)

2012-01-28 @ 23:39:51
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0