Get crazy, get wild, Let's party, get loud!

Ligger i sängen, kollar bloggar, lyssnar på musik och är allmänt seg ;) Är verkligen på väg att bli sjuk, inte kul ;s stannar iaf hemma två första lektionerna imorgon och far på sista då jag har provet. På så sätt så hinner jag läsa lite mer imorgon för orkar verkligen inte ikväll, somnar bara xD Far iaf på ridningen imorgon, är ju hoppning och varje lektion kostar ju som rätt mkt så vill helst inte missa nån.. sen så vill jag bara att det ska bli fredag NU, blir mys att fara en sväng till julia ju, sen så kommer pappa rätt tidigt och hämtar mig :)
angående rubriken så känner väl alla ,dom som iaf är så bäst att dom ser jersey shore, igen den?;) nu när vi ändå nämner JS så ska jag faktiskt slå på ett avsnitt!<3
gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0