Det är synd om mig :(

Blev ingen ridning idag :'( när jag gjort provet så for jag hem och la mig under en filt och såg Pocahontas, mys!

Sen efter middagen kände jag mig bättre så följde med mamma till grannen som fyllde år, haha var massa småbarn där och en super söt flicka vid namn Labolina sa till mig mitt i allt"du ska gå hem nu!" det roliga var ju att jag sa så till flera personen när jag var så liten ;) sen när jag skulle hem kom hon och drog i min jacka och fråga om rullatorn (stavas de så?!) i hallen var min.. HAHA söt unge ;)

Är sämre nu så insåg att gå på kalas var inte den bästa saken att göra, alltid lika smart! Så har ont i kroppen och halsen just nu.. Ingen skola imorn tror jag och att fara till Julia lär väl inte gå heller...fan åh jag som tänkt rida så mkt i helgen också -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0