bara 9 månader kvar, tagga!

Bara ca 9 månader tills jag fyller 18 år, något A W E S O M E !!! då ska jag tatuera mig, ska ha sandis hela namn alltså Sandvångens Eloge på underarmen, nästan 100% säker på att den ska vara just där ;) Sen funderar jag på om jag skulle göra bredvid sandis huvud? vore rätt fränt ändå att ha en av favoritbilderna på honom men kanske namnet räcker får se. Är ju något man INTE kan ångra precis, inte så troligt isåfall placeringen då men ;) Han är min bästa vän och finns alltid där, no doubt, drf vill jag att han ska finnas med mig överallt trots att han inte finns mer när tiden är inne vill säga.. kommer iaf bli super fint!
tatuering
typ så här vill jag ha det, iaf där på armen jag menar fast ska ha på högra men liknande stil på texten ska det vara (Lånad bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0