They say we're too young for love, but i'm catching feelings

Några dagar sen jag skrev nå men har varit i lomben med Kim, Jenny och Patrik. Vi har varit till Happis, Luleå, badat i storträsk, ridit, badat badtunna osv :)
 
Har stora och bra nyheter och det är att Sandis ska få flytta till ridskolan eftersom det är mycket närmare min mamma. Kommer bli jätte bra eftersom att jag då kommer ha möjlighet att åka till han mycket oftare och kommer bli mycket lättare när skolan börjar också! Får se när han flyttar dit men i början av nästa vecka skulle jag tro :) 
 
Just nu är jag barnvakt åt Johan som somnade i min famn när vi såg barbapapa så nu ligger han i min säng och jag tänkte börja med nån av mina beställningar av teckningar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0