Never Let You Go

Inte hunnit med att skriva här riktigt eftersom det varit rätt mkt nu när jag flyttat Sandis. Igår var jag iaf dit klockan 7 på morgonen och hjälpte till med utfodring, se till så att Sandis kom överens med sina nya hagkompisar osv, åkte sen hem ett tag och for tillbaka för att ta in och rida Sandis. Blev ett kort pass men han var jätte duktig, lite stressad bara :) Skyndade mig sen hem och duschade innan jag for på riskettan, var sen med Sandra, Sofia och Ylwa ett tag och ragga runt stan och till sist så kom Kim till mig kring 10 och sov över här. Nu har han farit för nå tag sen så jag ska äta och sen hämta upp Linda så ska vi till stallet och rida Sandis! :) 
 
Finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0