What you've got boy is hard to find♥

Tjo! Sitter hemma ska och ska snart äta kvällsfika och slå på nå skins avsnitt! stör mig så mkt på hur season 4 slutade, det var seriöst sämst tänkte gå och dö en smula nästan, och dessutom i season 5 så är det helt nya personer det handlar om -.-


Nå iaf så for ju jag och Kimpan till pappa igår och sov. Blev bara att se film igår och så har jag ridit idag ist. Tog in alla hästarna i stallet för regnade och var så blött. Red först ut med Sandis, något fin han var idag! Han var först lite trög och ville inte skritta på men när vi väl kommit igång så gick han som en klocka i form och allt :D Galoppen var riktigt trevlig, samlad och rund dessutom!
Chocken var då minst lika trevlig, han jobbade i super fin form och sprang inte bara på i traven heller! Galoppen är ännu lite svår för honom att inte bli framtung men hjälpte honom att bära upp sig så då gick det bra, bara träna vidare :)
Ikväll har jag varit på lång lektion på krf, var där mellan 6 och halv 9, hade lektion om tömkörning och fick sen se när dom tömkörde Adina. Var super kul att lära sig mer om det eftersom jag just börjat tömköra lite oftare och mer seriöst med mina egna hästar så nu blev jag taggad att tömköra någon av dom iaf i helgen!
btw så kan ni snart vänta er ny design och de!
smvkmf
snyggingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0