make this dream the best I've ever known

Hej sitter nu själv i skogen med pappa och Maggis! For hit förut med faster, jeppe, Louise och hennes kompis Melissa. Blev att rida Sandis och Jesse då med dom. Sandis var lite trög och inte så arbetsvillig i traven idag, var nog för att han tyckte det var tråkigt att vara på ridbanan hehe.. så envisades inte så mkt med och galopperade efter vägen ist och tränade på formen där vilket gick jätte bra! Han gick att samla riktigt mkt idag och han gick i en fin form, blev något glad och stolt över honom :')<3

Sen var dom inte så länge till utan vi var inne ett tag innan dom for och blev då att se lite tv och göra mig middag. Hehe tog till mina köksskills och gjorde varma mackor i ugnen till och med, ojoj! ;) Men så kom Jenny och Patrik sen så då var det bara på med ridkläder igen och ut med nästa gäng hästar. Jag och Jenny hoppade med Water Snake och Chocken. Water gjorde några riktigt fina språng idag och vi hoppade typ 50 cm som högst? Och han är typ hoppad mindre än 10 ggr säkert i sitt liv, så det var inte dåligt det! ;D  Sen så har vi bara svamla på en MASSA,haha min och jennys humor är lite sär. Men nu for dom för ett tag sen men dom kommer imorgon igen så då skulle vi hoppa också men tar nog Sandis då, elr Jesse får se helt enkelt, blir att fota med systemisen då också :D
,smf,
Söt hingsten våran!
hopp
hoppar med chocken
fin mobilkvalla I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0