I’m known for taking what I think I deserve and you’re overdue

Hallå, sitter just nu i min säng hos mormor för blir att sova här. Var på skolan till halv 4 och for sen hem och pluggade direkt. Har pluggat till spanska prov jag ska göra imorgon, engelska provet på fredag och så har jag skickat in en krönika som vi skulle göra i svenskan. Måste ta tag i det här med att plugga nu -.- Nå sen har jag nördat lite på en hemsida som heter pottermore bara för att jag och Julia hitta den förut på skolan och börja spela, haha hp nörden från det förflutna kommer tillbaka elr?;) Ska dessutom tvinga kimpan att ha Harry Potter maraton på fredag för han har inte sett alla filmer, va är det för stil egentligen? ojoj nej nu jävlar!
lite random inlägg blev det så nu blir det sängen, godnatt! :)
nafkaf
och så tar alla hp nördar och joinar va? http://www.pottermore.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0