Idag

klev upp typ kring 9 och åt frukost sen bara tog jag och Kim det lugnt och såg någon film, var ute i solen osv innan han for hem kring 12 typ? Blev då att rida Water en sväng, vilket inte gick så bra haha! prövade sätta inspänningar på honom eftersom han alltid har mulen upp i det blå och knappt lyssnar. Han förstod inte alls vad som var meningen med det och han trodde jag satt och bromsade honom när han höll upp mulen så jaa ni kan ju förstå att det inte gick så bra att varken gå framåt elr svänga? :) satt sen upp ett litet kryss som vi skulle hoppa över men han tyckte det var jätte jobbigt så jaa.. men han verkade trött och kanske lite slut i huvudet efter all kör-träning senaste dagarna?

Sen red jag, pappa och Anneli ut med Chocken, Sandis och Jesse. Jag red Chocken och han var verkligen super fin! Hade "nytt" bett på honom och han jobbade på fint, drog inget heller :) Galoppen blir dessutom bara starkare så han orkar börja samla ihop sig nu också och jobba i ett mer långsamt tempo. Pappa fick rida Sandis, vilket gick bra Sandis såg då glad ut och höll på som vanligt med sina små "hingst fasoner", han har som inte insett att han inte är det ;)
Nu är jag hemma hos mamma och ska se film resten av kvällen!
image description
Chocken idag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0