I wanna run with the wild horses

Sitter nu hos mamma och ska snart duscha och sen plugga matte, kuul. Iaf så for jag, jenny och Patrik till Kim igår och såg film. Sen fick jag skjuts tillbaka till lomben. Klev upp kring 8 idag och fixat ute en del saker. Våran ligghall har rasat ihop helt ;o så vi har fixat så dom kan gå in i den mindre ladan, stängt för till ligghallen och satt ut badkar så dom har vatten. Har också tömkört Sandis en stund, gick sådär för han var lite seg idag men vissa stunder gick han super fint :)
här kommer en bildbomb från igår!
almfk,dsf
almfc.sd
msdlfkmsf
hopp
Jenny och Chocken :D
ajfkafne
a.mfc,sd
,nsanf masd
hopp
hoopp
Jag och Jesse, fint att hoppa med westernsadel
men en vanlig sadel är på g till han ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

fina bilder :D

2012-04-15 @ 17:06:56
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart de är ju jag som fotat/ mumin ;)

2012-04-18 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0