Hoppat Dora!

Fick hoppa med Dora idag, vilket gick super!! :D vi hoppade 4 studs efter varandra, inget högt utan bara små kryss men var super kul iaf och vi rullade på jätte bra i lagomt tempo. Hon var lite seg i skritt och trav men fick fram henne bra i galoppen iaf :) ¨
Nå nu har jag pluggat inför engelska provet också ikväll så nu blir det se lite skins innan jag ska sova. Imorgon kommer jag äntligen få umgås lite med kimpan, bara träffat han på skolan under veckan, blir som jag nämnt i tidigare inlägg att ha HP maraton. Drar ner med han direkt efter skolan på stan och fixar nå gott och sen vidare till mig! Tagga också att det är Takida på lördag, kommer bli super att få vara där med dom bästa! Seriöst det är det bästa med allt, att jag kommer få tillbringa kvällen med några fina!

image description
Dora!

Kommentarer
Postat av: Ida

gullig häst :)

2012-04-20 @ 09:29:58
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0