Take me down like I'm a domino

Har ridit en super fin Sandis idag! Han jobbade verkligen på och var så där lagomt pigg som jag vill att han ska vara, han har en tendens att bli lite lat ibland ;) Han gjorde kanon fina skänkelvikningar och lyssnade så bra på ökning och samling :D Galoppen har börjat sitta nu lite bättre, han hade en period nyss när han inte ville hålla igång galoppen och ville inte heller fatta den? Nu sitter den som en smäck och han fattar på första försöket alltid och orka samla sig lite mer! :) När jag travade av honom i en lång och låg form, sträckte han ut ordentligt och han har då aldrig gått så lågt med huvudet och halsen som idag, han börjar nog fatta att det är rätt skönt ;)
Sen har jag och pappa också varit ute och kört släde bakom Chocken, första turen för i år! :) var pappa som körde men Chocken var då riktigt taggad i traven!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, skulle kanske till Haparanda en sväng och sen har jag ju privatlektion med Sandis så :) ska även tillbaka till mamma och vara där till efter nyår nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0