Dagen aktiviteter ;)

Klev upp vid 10 och for ut och rida till skogskojan genom skogen med pappa, jag red Jesse och han Water. Gick väl bra, jesse var lite knäpp och skulle ta sina egna vägar ibland och så skulle han börja jaga Maggan, våran hund, som sprang lös med oss haha gulligt värre ;)
Sen for jag ut med Sandis som var värre duktig idag! Gjorde jätte fina skänkelvikningar i trav och gick i en riktigt samlad galopp :D traven kan man inte klaga på heller då han för det mesta gick i en fin och stadig form ;) tog av han sakerna, ryktade och gav han lite mat innan jag släppte ut honom och tog in Chocken och for ut med han! Han gick också väldigt fin, lite stel i sidorna men släppte eftersom. I traven sökte han sig neråt jätte fint men ökar gärna farten. Men vet inte vad det tog åt honom i galoppen idag, han kunde inte hålla den, bröt av hela tiden men gjorde några fattningar iaf och sen efter en fin en så slutade vi och travade av ist :)
Nu ska jag ut och hämta in Sandis igen och göra hans man lite kortare, rykta, stretcha och bara mysa med min älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0