you're perfect for me<3

tillbringat kvällen med hjärtat och har varit super bra som alltid. vi har bakat filbullar och bara pratat, lyssnat på musik osv. han for för en timme sen så har suttit och ritat på en ny skiss, en häst denna gång! resultat kommer ju på tattoo bloggen som vanligt, men är inte riktigt klar ännu utan har mest gjort konturer osv ;) 
 
nu ska jag ta och ära och sen läsa lite i min vd bok. imorgon har jag en lektion direkt på morgonen, hål till 13.00 då det är provning av studentmössor och så har jag en lektion klockan 2 så har ju rätt chill dag. åker till mormor mellan halv 10 till 1 och äter lunch där osv. 
 
nå natti på er nu, hörs imorgon elr nå! :) 
 
Du är min pojkvän/fästman, bästa vän och andra halva. Älskar dig nå sjukt mkt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0