when I look at you

Dagen har varit lite upp och ner..slutat 11 så har hunnit hem och tagit en pn innan jag hade läkar besök kl 3 för att göra koll för min diabetes..kan ju säga att mina värden försämrats och har känt och märkt det själv..känner mig allmänt less på den här sjukdomen. Ingen som inte har diabetes kan förstå ansvaret och hur jobbigt det kan vara att leva med en sån här kronisk sjukdom. Har perioder då jag helt enkelt inte orkar med allt och då bråkar värdena åka upp och då känns allt bara ännu mer svårt och tungt. skulle nästan göra vad som helst för att slippa det här. ska iaf fara och träna imorgon för att börja göra något åt det hära nu..

ahja ska inte klaga mer utan tagga inför helgen!! Imorn kmr Jenny och då blir de fara till min far över natten, saknar min häst<3



Min lilla bäbis, du har det bättre nu men livet är ändå jobbigt utan dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0