Långritt!

Igår när jag och Sofia kom till Lomben for vi ut med Sandis och Chocken och klättrade några ggr i en backe. Sen var vi bara hemma, lekte med katterna och var ute och gick med alla 5 hundarna. Sen såg vi även Grease så vi kom oss inte i säng förrän typ 2? Sen vaknade vi halv 9 idag och for ut och red med faster.Var ute sammanlagt i 3 timmar men då hade vi en liten kaffe paus + att det blev mest skritt idag men några galopper och travsträckor blev det väl ändå :) hästarna var framåt och pigga och jag och Sandis tog några galopper genom en stooooor vattenpöl, något kul det var! :D

Sofia for hem kring halv 2 och jag sitter nu hemma hos mamma, fast är bara här en sväng eftersom jag ska hämta Linda och så ska vi då tillbaka till pappa, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0